2016年5月22日日曜日

Stuck?! Sketches May 15th

Stuck?! Sketches のスケッチで作りました。


スケッチはこちら☆

大きなサークルと小さいサークルのダイが印象的。さて、ダイないなぁ。どうするかなぁ‥‥

いろいろ悩んだ挙句、先日はっしーの講習で学んだテクニックを元にベースを作成しました。



そして【お宝ハギレ】を組み合わせたり、サークルの代わりにバタフライをパンチで抜き、写真の周りに飛ばしてみました。台紙を活かしたかったのでメッシュと、ヴェラムを重ねてみました。


タイトルはワードステッカーの台紙と合わせてエナメルドッツを。シンプル、超シンプル(笑)こういうのが大好きっす。


I had a memorable night with my scrapbooking mates and masters last week. 
I really wanted to use the photo with lots of butterflies and soft colours. 

Thank you very much for stopping by!

Kumi


4 件のコメント:

  1. Absolutely beautiful! From your background work to your clusters of butterflies - perfect
    Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

    返信削除
  2. Love the background work and the textures on your layout. Thanks for playing along with us over at Stuck?! Sketches!!

    返信削除
  3. Love the layers and your techniques! Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

    返信削除
  4. Amazing layers and background effect, it looks amazing. Thanks for playing along with Stuck?!

    返信削除